2006-03-02

Torsdag

Vansinniga vecka, jag är så glad att du snart är över.

Jag var helt oförberedd på hur dåligt jag hanterar stress numera. Så har det inte varit förut. Jag har sovit ännu sämre än vanligt, mått illa, varit hur trött som helst på grund av utebliven nattsömn. Jag har sällan mått så fysiskt dåligt som jag gjort de senaste dagarna. Psykiskt har jag inte ens hunnit känna efter. Vilket förstås kan ses som en bra sak. Jag ringde faktiskt och avbokade min Lenatid imorgon. Jag orkar inte gräva runt i känslohögarna just imorgon. Efter matteprovet imorgonbitti vill jag bara ta det så lugnt som möjligt. Ta en lång tur med vackraste Alfur. Har saknat timmarna med honom i skogen. Jag behöver dom.

Klipptid imorgon kl 11. Undra om jag blir fin?

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home