2007-03-26

Vem tog en av mina sovtimmar?

Tvättstugan är i full gång. När jag hängt upp tvätten ska jag ner till stallet och möta hovslagaren för byte av Alfurskor. Sedan bär det av till veterinären för kastrering av Skorpsmulorna. Om det nu går, för egentligen skulle man ta bort deras mat kvällen innan men det glömde jag och tog inte bort den förrän kl 3 inatt. Jag tror inte att de brukar äta på natten, men jag är inte säker. Jag ska ringa mottagningen när de öppnar och se vad de säger.

Jag är himla trött för jag har jobbat hela helgen, och igårnatt försvann det till på köpet en timme huxflux. Niclas och jag morgonfodrade igår så vi fick gå upp himla tidigt. Känner mig lite vimmelkantig. Kommer bergis somna sedan när jag egentligen ska plugga till söndagens omtenta. Snark snark.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home