2006-03-04

Lördag

Det är snö så långt ögat når. Jag älskar det! Imorgonbitti blir det barbackatur i djupsnö. Det är inte alla förunnat det inte.

Jobb idag, 11-20. Det gick bra, nu är jag trött i både kropp och själ. Men ganska skönt trött.

Det finns många egocentriska människor. Alternativt, jag är så trist så ingen är intresserad av mig och mitt liv. Men det tycker inte jag. Kanske borde jag ta mer plats. Men jag tappar sugen när jag måste kämpa för att göra min röst hörd. Då är jag hellre tyst. Men känns det inte konstigt för dom som faktiskt pratar en hel kväll alldeles själva? Jag skulle känna mig både dum och självisk. Hm. Det är svårt. En balansgång. Jag är helt klart för snäll som bara lyssnar och är trevlig. Kanske ska sortera umgänget. Kanske finns det andra som tycker jag är i alla fall lite spännande?

Nu blir det popcorn.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home