2007-02-11

Åh så trött

Idag vaknade jag av att Smulan satt på min kudde och fascinerat tittade på Skorpan. Han satt i sin tur på mitt nattduksbord och drack kallt te. Han sörplade. Klockan var 06,15 och min väckarklocka skulle ringa kvart i sju så det var ingen idé att somna om. Det märks verkligen på dem att jag inte hann leka med dem igår och att de var ensamma nästan hela dagen. De är sjövilda. Hänger i gardinen förtillfället.

Snart ska jag till stallet och jag har ingen vidare lust. Gärna om ett par timmar, men jag är så sömnig nu. Men Maxi gillar att man kommer i tid så det är nog bäst att jag pallrar mig iväg.

Ridlektionen gick bra i fredags och systern tyckte att Alfur var fin. Roligt tycker jag. För jag tycker han är finast i världen, och jag vill att alla ska se vad jag ser.

Snark.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home