2006-09-27

På Fridas skola

Nu sitter jag i en datasal i Fridas skola, den som var min skola förra terminen. Frida suckar vid datorn brevid. Jag mår ganska så bra idag. Har kanske inte varit så himla driftig, mest njutit av att kunna andas och må bra. Det är så skönt att kunna skratta. Jag drack mitt chaithé och skrattade på riktigt. Skönt skönt skönt. Nu säger Frida "Åh nej". Stackarn.

Jag har ju inte varit i skolan idag men jag skäms inte så mycket för det. Jag satt på stadsbibblan och läste i matteboken i kanske en timme. Jag fattade ingenting. Jag måste verkligen ta tag i det. Jag tror det börjar imorgon. Ta itagandet alltså. Men det är grymt svårt. Men det bekymrar inte mig idag inte. Idag kan jag ju andas helt själv.

Jag har varken rökt eller ätit piller. Jag är så himla bra.

Imorgon hoppas jag att Julia kommer. Och jag tror hon kommer! Hon har liksom sagt det. Då kan man ju inte ändra sig huxflux. Hörde du det Jullan?

Nej men nu ska jag väl kanske läsa lite om höns. Dom kanske inte intresserar mig lika mycket som hästar men vad ska man göra.

Hejsvejs

0 Comments:

Post a Comment

<< Home