2007-02-24

Gosrekord

Julia är här, hon ligger och snusar och sover. Jag har varit hos hästarna, släppt ut dem samt mockat och sopat ut hela stallet. Det var första gången sedan jag "slutade sopa" som jag gjorde en rejäl rengöring. Jag har såklart sopat efter mig själv hela tiden, men inte efter de andra. Det har varit ganska smutsigt från och till. Undrar fortfarande varför vissa inte vill ha en ren miljö till sina hästar.

Igår gick jag aldrig till skolan. Jag var nedslagen. Jag pluggade, och sov. Katterna tyckte det var underbart med mattedag och slog gosrekord. Sedan tog Alfur och jag en underbar, lång tur i snön. Det är verkligen ett rejält lager snö nu, fantastiskt att galoppera i. Fantastisk häst och fantastisk natur, och genast mådde jag lite bättre.

Nu ska jag väcka den där lillasystern så vi kan bege oss ner på stan någon gång. Jag tror jag ska få något fint av mig själv. Födelsedag i övermorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home