2006-03-24

Fredag

Jag är rastlös. Klockan är fyra minuter över två, jag börjar jobba kl tre. Eftersom jag ska på systemet så kommer jag att cykla iväg om en kvart ungefär. Jag tycker inte om när tidsplanen blir fel. Vad gör man med en ensam kvart?

Ikväll ska Annika firas, dom kommer antagligen vara jättefulla när jag slutar kl 21,30. Men det är väl smällar man får ta. Jag har sminkat mig. Konstigt att vara sminkad på jobbet.

Jag borde komma ihåg att inte ta två atarax på samma gång. Jag blir ju helt väck. Trist att sitta på lektioner och kämpa för att hålla mig vaken.

Jag var på gruppterapi i onsdag. Ensamma, isolerade gossen jag skrev om har tagit ett omvälvande beslut. Han åker till Brasilien och en väntande praktikplats om två veckor. Helt otroligt modigt. Jag är så imponerad.

Jag har ont i magen :( Det är tråkigt. Jag ska jobba hela helgen. Det är också lite tråkigt. Mitt hår är inte så fint idag. Det är också lite tråkigt. Men jag red i solen. Och luktade i Alfurs solvarma pannlugg. Tur det.

Mina ögon är inte riktigt öppna. Hm.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home