2006-03-22

Onsdag

Jag kan inte sova. Snart kommer det att brista. Jag känner mig nästintill manisk, ständigt uppe i varv. Ingen aptit, inget lugn. Det är ju dock helt klart positiv energi, men ett tag till med otillräcklig sömn så kommer det ju ofelbart att ändras. Men det kanske är den dagen, den sorgen? Jag har ju slutat med sömntabletterna, eftersom jag verkligen vill börja fungera som vanligt igen. Kanske måste jag ta några ikväll? Kanske överväger fördelarna nackdelarna.

Det var länge sedan jag rökte nu.

Jag har gått ner 5 kg sedan jag slutade med tjockismedicinen. Samtidigt som jag slutat röka. Fascinerande. Jag gissar att det kommer fortsätta rasa av mig nu när jag dessutom tappat aptiten.

I eftermiddag är det gruppterapi. Hoppas att det är någon annan som också mår så här bra. Tyvärr rätt osannolikt. Men kanske tittar någon av de andra upp från bordet?

Jag skickade ett sms igår. Jg fick även svar. Hm. Det gjorde mig inte mindre uppåt. Jag och mina fantasifoster.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home