2006-03-28

Tisdag

Mitt nattsömn är kaosartad igen. Jag blir helt jävla galen. Orkar inte koncentrera mig alls. Skit. För jag mår ju bra. Kan jag inte bara få vila ut?

Alfur och de andra hästarna sov ute inatt. Det verkade som dom gillade läget, dom var inte alls särskilt intresserade av att komma in och äta frukost.

Nu vill jag bara sova. Känner mig rätt maktlös. Jag vill inte behöva ta tabletter för att kunna sova. Fan. Fan. Fan.

Borde plugga lite nu, innan jag sticker tillbaka till stallet, men bokstäverna hoppar mest runt framför mina trötta ögon. Lite thé så kanske det blir bättre. Jag vill att Anna ska vara här. Imorgon ska jag fika med Peter. Inte alls lika bra som Anna. Jag saknar en riktigt god vän som gillade att hänga framför tvn. En som man inte behöver anstränga sig för at umgås med. Jag har ju Alfur förstås, men ibland känns kommunikationen lite enkelriktad. Men bara ibland.

Barbro är bra, men hon har ju häst och jobb också. Och även en Joel som lagar vegetariska degknyten till Barbros kompisar. Jag gillar Joel.

Egentligen behöver jag ju bara sova. Jag tror alltid att jag behöver kärlek och sällskap när jag är utmattad. Jag har ju trots allt hängt med stalltjejerna hela gårdagskvällen och morgonen. Men en kram skulle vara skönt.

Imorgon ska jag träffa Karolina och klura lite på derivatan. Hon är rätt skön. Har bestämt fika med Ville i helgen också. Det blir kul. Vi var ju trots allt ihop i två år, konstigt att vi inte har setts någonting alls sedan vi gjrde slut. Men jag är ju lite störd på det viset.

Mitt hår börjar bli rätt okontrollerat.

Josefin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home