2006-09-29

Fin morgon nr 2

Vaknade och mådde bra. Julia låg och snusade brevid. Fast hon vaknade ganska direkt och spände ögonen i mig. Hon såg bestämd ut så jag stack iväg till stallet. Där stod dom små liven med nyfikna ögon. Jag pussade Alfur och tog ut honom i morgondaggen. Sedan tog jag ut dom andra rackarna och gjorde klart allt annat. Så sedan är det bara det roliga kvar, ridningen! Det är bra för jag kommer ha lite bråttom efter hönsen. Jag är väldigt skeptiskt inför det här studiebesöket ska jag säga..

Inatt drömde jag, men inget läskigt! Det var jag och Danial. Vi satt i kassa 1 & 2. Jag fick min överraskning som jag ska få för att jag varit så duktig och inte rökt fastän jag velat! Det var en leksaksmobil! Då kom chefen Vera och skällde på mig för att jag inte gick och la tillbaka den i hyllan. Men det var ju min present! Jätteknasigt.

Idag är det en rolig dag. Först skola (höns...), men sedan ridning, sedan hångel, sedan vin hos Babs, sedan dans! Och sedan kärlek och kramar igen!! Jag är allt bra lycksalig jag.

Nu måste jag borsta mina tänder. Hejdå.

2 Comments:

Blogger Doon said...

hahahaha, du är bäst jossan! Jag brukar också drömma om mig

12:56 PM  
Blogger Josefin said...

Det kan jag tänka mig.

4:22 PM  

Post a Comment

<< Home