2007-02-24

Små stockar

Idag har jag varit väldigt snäll mot mig. I 26-års present fick jag av mig själv : 2 par jeans, en fin kortärmad tröja, en kofta och 2 par örhängen. Jag kommer inte ens ihåg när jag gick på stan senast, kul med nya kläder, men skönt när jag fick åka hem igen. Gillar inte att trängas.

Nu sitter jag här i mina nya blåjeans och väntar på att spagettivattnet ska koka. Jag har suttit med kemin i över tre timmar idag och känner mig mycket flitig och bra. Nu ska jag få min dagliga ridbelöning.

Det verkar inte som katterna klarar två dagar på raken med mig hemma, för de sover som små stockar och har så gjort hela dagen. Julia var här också, och det tärde väl lite på kattkrafterna det med. Men vi tyckte alla fyra att det var mycket trevligt att hon kom. Jag somnade dock tidigt, men jag är som bekant ingen nattuggla. Hoppas hon är nöjd ändå. Hon hade fattat Josefingaloppen och gav mig 2 par snygga örhängen i födelsedagspresent. Himla bra saker jag fått; massa kläder, örhängen och superbra ridstövlar.

Nu låter det misstänkt mycket som att spagettivattnet kokar!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home