2006-09-13

På egen hand

Jag har ätit rostad majs så läpparna är alldeles saltiga. Det är svårt att sluta i tid. Sitter ensam hemma i röran. Niclas är för trött för att komma över. Kanske är det bra, kanske blir jag avlägsnare. Men jag är också trött. Absolut. La mig på sängen för att tentaläsa lite. Hann läsa några sidor om Sveriges kossor innan jag sov som ett litet barn. Vaknade några timmar senare i stor förvirring...och sedan blev det ju inget mer. Åkte till Alfur och blev kvar för länge. Och nu är klockan snart natt.

Imorgon har jag schemat från helvetet. Föreläsningar 8,15-16. Sedan utbildning på maxi 18-22. Alfur sköts alltså om mellan 16-18. Och jag stupar väl i säng strax efter att jag fått min årliga säkerhetsblablabla....

Ledig på fredag. Då måste jag plugga. Verkligen.

En del frågetecken kvar i tillvaron. Det finns inga tydliga kanter. Allt är svävande och föränderligt. Känns det som. Jag behöver stabilitet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home