2007-03-02

Tiden den går

Mycket har hänt sedan jag skrev sist, tiden springer förbi med ett svischande. Ikväll flyttar Alfur och jag till Surmulen. Det känns väldigt bra.

Tentan är skriven. Jag kämpade i nära på sex timmar och jag kommer bli grymt beviken om jag misslyckas.

Födelsedagsmiddag på Tzatsziki är avklarad. Mycket god mat och jag somnade som en stock med två glas vin i kroppen. Jag fick också en presentkort på Gina Tricot, så nu blir det lite shopping. Han är snäll min pojkvän.

Idag är det begravning av en farfar jag minns, men inte känner. Två systar åker dit. Jag älskar er och önskar jag vore lika modig som er.

En lillasyster som är alldeles för liten för att gråta över trasigt förhållande gör just det. Jag önskar jag kunde ta bort sorgen men det går inte. Bara du förstår att du räcker till. Låt tiden gå och du blir stark igen. Jag vet.

Det är mycket som händer och jag är lite omtumlad. Bäst jag dricker lite te.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home