2006-09-22

Fredag

Nu är det fredag och min hals börjar återta normalform. Imorse ville den inte funka alls. Nu är jag ensam och uttråkad. Mitt hår är platt som en pannkaka.

Surfade just in på SLU´s hemsida. Jag klarade tentan. Det var bara en i klassen som hade IG. Haha. Undra vem det var. Lär ju känna sig ganska puckad nu.

Jag har glass i frysen. Den smakar cheesecake. Mumsigt värre. Fast det vet jag ju inte än. Ska smaka ikväll kanske. Jag kommer vara ensam idag. Håhåjaja. Tur att jag har glassen.

Jag åkte till Alfur igår. Niclas var snäll och hjälpte till. Alfur fick gå lös på gården medans vi fixade mat och sådant, och aldrig är han så lycklig som då! Han kilar runt i alla skrymslen, retas med dom andra hästarna, som redan står inne. Provsmakar gärna deras mat om han kommer åt. Och sedan sticker han ut på fältet och gömmer sig i mörkret. Om man följer tuggandet så hittar man honom till slut. Och han ser så himla nöjd ut! Så det var helt klart värt att plåga sig dit.

Tror jag ska ta bussen ner och fika med Anna i eftermiddag. Annars dör jag uttråkningsdöden. Jag är ju så himla ung.

Hejsvejs.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home